Emigreren met Activity International - Reisverslagen van Janny Flobbe - WaarBenJij.nu Emigreren met Activity International - Reisverslagen van Janny Flobbe - WaarBenJij.nu

Emigreren met Activity International

Recente Reisverslagen:

Janny

Dit wordt mijn eerste reis dat ik aan de slag ga als vrijwilliger in het buitenland. Het is altijd mijn wens geweest om dit te gaan doen nadat ik gestopt ben met werken. Ik hoop mijn onderwijservaring in te kunnen zetten ter ondersteuning van medewerkers om kinderen een betere toekomst te geven. Het is Vietnam geworden omdat de Vietnamoorlog zich afspeelde in mijn jeugd en dat heeft blijkbaar veel indruk achtergelaten. Op deze manier kan ik en mijn hulp aanbieden en gaan genieten van een prachtig land en een vriendelijke bevolking. Meerdere reizen gemaakt naar Amerika - Zuid-Afrika - Canada- Gambia en diverse landen in Europa.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15348

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 19 Maart 2014

Simpel

05 Februari 2014 - 05 Februari 2014

Hoi Anne

04 Februari 2014 - 04 Februari 2014

Hoi Anne

14 Februari 2001 - 15 Januari 1970

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: