Janny Flobbe - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Janny Flobbe - WaarBenJij.nu Janny Flobbe - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Janny Flobbe - WaarBenJij.nu

Janny Flobbe

Door: janny

Blijf op de hoogte en volg Janny

29 Januari 2014 | Vietnam, Da Nang

Nog een paar dagen en dan is het zover. Alle benodigde formaliteiten afgehandeld, koffer bijna ingepakt en natuurlijk weer te zwaar. Nee, niet door te veel kleding maar door de materialen die meegaan voor de kinderen in het tehuis. Dus schiften en nog wat meer thuislaten
Het begint nu toch echt wel te kriebelen en de nieuwsgierigheid naar het land Vietnam en inwoners wordt steeds groter. Alleen maar positieve verhalen gehoord en vooral adviezen gekregen wat we absoluut moeten gaan zien en wat we niet mogen missen. Afscheid nemen voor een aantal weken en waarbij ik veel lieve wensen mee kreeg voor op reis.

  • 31 Januari 2014 - 15:04

    Rita Weegink:

    Goede vlucht......veilige aankomst gewenst.

  • 01 Februari 2014 - 17:37

    Diana Timmerman:

    Een hele goede reis en ik ga je zeker volgen . Ben benieuwd naar je reisverslagen .

  • 02 Februari 2014 - 18:35

    Ad Klarenberg:

    Ben benieuwd naar je eerste indrukken.

  • 03 Februari 2014 - 17:02

    Gré Bos:

    Dag Janny, ik wil je even een hele goede reis toe wensen!
    Wat geweldig dat je dit mag/kunt doen zeg. Veel sukses, werkse, maar ga er ook van genieten.
    Ik ga je volgen.
    Groet Gré.

  • 03 Februari 2014 - 18:44

    Bep De Meijere:

    Janny goede reis en hoop dat alles zo gaat als je verwacht. Ben benieuwd

  • 03 Februari 2014 - 21:51

    Marjolein:

    Hoop dat je goed aangekomen bent!!! Genieten daar :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janny

Dit wordt mijn eerste reis dat ik aan de slag ga als vrijwilliger in het buitenland. Het is altijd mijn wens geweest om dit te gaan doen nadat ik gestopt ben met werken. Ik hoop mijn onderwijservaring in te kunnen zetten ter ondersteuning van medewerkers om kinderen een betere toekomst te geven. Het is Vietnam geworden omdat de Vietnamoorlog zich afspeelde in mijn jeugd en dat heeft blijkbaar veel indruk achtergelaten. Op deze manier kan ik en mijn hulp aanbieden en gaan genieten van een prachtig land en een vriendelijke bevolking. Meerdere reizen gemaakt naar Amerika - Zuid-Afrika - Canada- Gambia en diverse landen in Europa.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 974
Totaal aantal bezoekers 15333

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 19 Maart 2014

Simpel

05 Februari 2014 - 05 Februari 2014

Hoi Anne

04 Februari 2014 - 04 Februari 2014

Hoi Anne

14 Februari 2001 - 15 Januari 1970

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: