Hoi Ann - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Janny Flobbe - WaarBenJij.nu Hoi Ann - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Janny Flobbe - WaarBenJij.nu

Hoi Ann

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Janny

07 Februari 2014 | Vietnam, Da Nang

Hallo allemaal,
Sorry maar ik realiseerde me ineens dat het al vrijdag is en ik nog niet aan een verslag ben toegekomen. We hebben het ook zo ontzettend druk.
Maandag zijn we naar Hoi Ann geweest. De rit met de autobus was zo al een belevenis. Wie ooit wel eens op Malta is geweest Nou hier ook zo iets maar hier hangt nog een hulpje, de autobussen zien er ongeveer zo uit. Hulpjes van de chauffeur staan op de treeplank, op de uitkijk naar passagiers.
Eenmaal in Hoi Ann aangekomen zijn we lopend naar het centrum
gegaan. Kleermakers te over en ze willen alles voor je maken.
We wilden eigenlijk een tochtje over de rivier maken en naar straf onderhandelen gingen we met een vriendelijk oud baasje opstap.
In een zijarm van de rivier, wat ik de Weerribben van Vietnam vond, mochten we van hem varen. Nou we zijn geslaagd voor ons Vietnamese vaarbewijs.

  • 07 Februari 2014 - 18:50

    Rita:

    Ja,ja doe maar ruig.

    Rita

  • 08 Februari 2014 - 13:50

    Rita :

    Er hangen hier 2 pakken in de kast. Op maat gemaakt...meegenomen van onze reis door Vietnam. Vak mensen hoor.

  • 08 Februari 2014 - 13:50

    Rita:

    Er is nog een Rita....ik ben Rita W zullen we maar zeggen.

  • 09 Februari 2014 - 14:29

    Jeanette:

    Wat leuk dat je zelf hebt gevaren! Hoe heb je onderhandeld met die ouwe baas, met handen en voeten? Als je kans ziet, plaats dan nog wat foto's (van een varken achterop een brommer of van een lachende Vietnamees ofzo)
    Veel plezier daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janny

Dit wordt mijn eerste reis dat ik aan de slag ga als vrijwilliger in het buitenland. Het is altijd mijn wens geweest om dit te gaan doen nadat ik gestopt ben met werken. Ik hoop mijn onderwijservaring in te kunnen zetten ter ondersteuning van medewerkers om kinderen een betere toekomst te geven. Het is Vietnam geworden omdat de Vietnamoorlog zich afspeelde in mijn jeugd en dat heeft blijkbaar veel indruk achtergelaten. Op deze manier kan ik en mijn hulp aanbieden en gaan genieten van een prachtig land en een vriendelijke bevolking. Meerdere reizen gemaakt naar Amerika - Zuid-Afrika - Canada- Gambia en diverse landen in Europa.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 15355

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 19 Maart 2014

Simpel

05 Februari 2014 - 05 Februari 2014

Hoi Anne

04 Februari 2014 - 04 Februari 2014

Hoi Anne

14 Februari 2001 - 15 Januari 1970

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: